Гарантії та Повернення

- правильно, без помилок і виправлень, заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та штамп організації, яка займається продажем;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
- повна комплектація товару.

- загублений або не заповнений гарантійний талон
- виріб має сліди механічного пошкодження або розбирання
- порушені заводські пломби
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
- використовувалися неоригінальні комплектуючі

та/або на сайті відповідного виробника.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено
Право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший термін не заявлений продавцем.
Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Якщо на момент обміну потрібного товару немає в наявності, споживач має право отримати назад гроші.
- Товари сан. гігієни і особистого користування;
- Товари медичного призначення;
- Корсетні вироби;
- Панчішно-шкарпеткові вироби.
- копія паспорту Покупця;
- копія довідки про присвоєння Покупцю ідентифікаційного номера;
- документи, що підтверджують отримання та оплату товару (бланк замовлення, експрес-накладна, чек, квитанція і т.п.).