Ortos

Безкоштовно по всій Україні

0 800 750 060

Графік роботи

Графік роботи call-центра

пн-пт: 9:00-20:00, сб-нд: 10:00-18:00

Контакти

Київ

вул. Бульварно-Кудрявська, 31А

(м. Золоті ворота)

пн-пт: 8:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

пр-т Голосіївський, 130/57

(м. Виставковий центр)

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

вул. Харківське шосе, 182

(м. Бориспільська)

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

пр-т Маяковського, 20

(ж-м Троєщина)

пн-пт: 9:00-20:00, сб-нд: 10:00-18:00

вул. М.Бойчука, 1/2

(м. Дружби народів)

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

Дніпро

вул. Тітова, 20

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

вул. Юрія Савченка, 6Б

(на розі пр-т Пушкіна та вул. Ю.Савченка)

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

пр-т Слобожанський, 74

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

Львів

вул. Личаківська, 20

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

Одеса

вул. Рішельєвська, 48

пн-пт: 9:00-19:00, сб-нд: 10:00-18:00

Порівняння товарів
Вибране
Особистий кабінет
0

Гарантії та Повернення

Гарантія
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
  • правильно, без помилок і виправлень, заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та штамп організації, яка займається продажем;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що під час отримання та оплати замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розбирання
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі




Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару
та/або на сайті відповідного виробника.

Будь ласка, зверніть увагу

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено

Право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший термін не заявлений продавцем.

Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.

Якщо на момент обміну потрібного товару немає в наявності, споживач має право отримати назад гроші.


Не підлягають поверненню або обміну
відповідно до постанови КМУ "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19 березня 1994 р. №172":

  • Товари сан. гігієни і особистого користування;
  • Товари медичного призначення;
  • Корсетні вироби;
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.

Для повернення товару необхідно
Заповнити Заяву про повернення товару та грошових коштів. До цієї Заяви додаються наступні необхідні документи:

  • копія паспорту Покупця;
  • копія довідки про присвоєння Покупцю ідентифікаційного номера;
  • документи, що підтверджують отримання та оплату товару (бланк замовлення, експрес-накладна, чек, квитанція і т.п.).