Каталог товарів

Оплата і доставка

Способи оплати
Безготівковий розрахунок
Готівка
Передплата на карту ПриватБанк
Розстрочка чи оплата частинами від ПриватБанку


Як оформити замовлення
Крок1
  • Після вибору товару натисніть кнопку "КУПИТИ" - товар буде доданий до Вашого кошика.
  • Далі, якщо Ви закінчили обирати товар, натисніть кнопку "Оформити замовлення".
  • На сторінці "ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ" будуть перераховані всі вибрані Вами товари.
  • У блоці "Склад замовлення" можна за необхідності видалити товар із кошика.
  • Також можна ввести код купона для знижки у відповідне поле та натиснути кнопку "Перерахувати".
  • Заповнивши всі необхідні поля та натиснувши кнопку "ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ", Ви закінчите оформлення замовлення.

ЦЕЙ ТОВАР ДОСТУПНИЙ У РОЗСТРОЧКУ?

Як це працює?

Важливо: ви маєте бути клієнтом ПриватБанку (мати рахунок/картку у ПриватБанку).

  • Дізнаєтесь у банку доступний для вас кредитний ліміт, який ви можете витратити на покупку.
  • Якщо ліміт достатній для оплати обраного вами товару, купуєте (переміщуєте в кошик) і переходите за посиланням однієї з програм кредитування на сторінку ПриватБанку.
  • Доступні програми:
    • ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ:
      Сума покупки розбивається на 4 платежі, комісія банку — 0,01% від суми покупки при оформленні.
    • МИТТЄВА РОЗСТРОЧКА:
      Сума покупки розбивається на 24 платежі, комісія банку — 1,9% від суми покупки щомісяця.
    *Зверніть увагу: для оформлення товару у розстрочку на вашому картковому рахунку має бути сума, достатня для оплати першого платежу!
  • Отримуєте свою покупку в обраному салоні або через доступного оператора доставки (Нова Пошта).
Підтвердження замовлення
Крок
  • Після введення необхідної інформації про доставку товару (ПІБ одержувача, адреса доставки, контактні дані, варіант доставки, спосіб оплати і т.д) для оформлення замовлення вам потрібно натиснути кнопку Оформити замовлення.
  • Копія замовлення буде вислана на ваш e-mail, вказаний при оформленні замовлення.
  • Увага! Неправильно зазначений номер телефону, неточна або неповна адреса можуть привести до додаткової затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації і оформленні замовлення.
  • Через деякий час після оформлення покупки, з вами зв'яжеться наш менеджер по контактними даними, вказаними при оформленні замовлення. З менеджером можна буде узгодити точний час і терміни доставки, а також уточнити деталі.
  • Примітка: Для постійних клієнтів на сайті магазину є Реєстрація. В особистому кабінеті ви можете переглянути вміст кошика, історію замовлень, а також повторити або відмовитися від замовлення, підписатися на розсилку новин магазину.
  • Увага! Для кожного окремого замовлення можливий тільки один спосіб оплати на ваш вибір. Оплата замовлення по частинах різними способами неможлива.
Доставка
Самовивіз із салонів



Доставка по Україні
  • Дочекайтесь підтвердження вашого замовлення з уточненням пункта призначення та ПІБ одержувача.
  • Доставка здійснюється за рахунок Покупця у будь-який населений пункт України у відділення "Нова Пошта" або адресною доставкою кур’єром «Нова Пошта».
  • Терміни доставки від 1 до 5 днів. Відправка товара здійснюються до 2-х робочих днів.
  • Доставка великогабаритного товару здійснюється за умови передоплати доставки.
  • Вартість великогабаритних товарів розраховується індивідуально за тарифами "Нова Пошта" ті відправляється тільки на ті відділеня, де вони проходять по габариту або з доставкою додому.
  • великогабаритні товари: товар з об'ємною вагою понад 5 кг. Об'ємна вага (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000. Зазвичай, це реабілітаційна техніка: інвалідні візки, ходунки, милиці, медичні кроваті, туалетні стільці та інше.
  • Товари, на яких є ознака "Предзамовлення" відправляються за умови повної предоплати.
Правила
Увага! Технічні параметри та споживчі властивості товару, слід уточнювати до моменту придбання товару у менеджера інтернет-магазину Ortos. Перед отриманням замовленого товару перевіряйте комплектацію, згідно опису на нашому сайті. Також перевірте товар на наявність механічних пошкоджень перед отриманням. При не заявленому факті щодо пошкоджень при отриманні товару, в подальшому подібні претензії не розглядаються.

У разі виникнення запитань, побажань чи претензій звертайтесь:
Гаряча лінія: (0800) 750-060
Електронна пошта: [email protected]