(044)  209-55-60
(067)  269-55-60
(050)  406-55-60
(093)  209-60-60

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно, без помилок і виправлень, заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та штамп організації, яка займається продажем;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що під час отримання та оплати замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розбирання
  • порушені заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.

Будь ласка, зверніть увагу, що статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший термін не заявлений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає в наявності, споживач має право отримати назад гроші.

Не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови КМУ "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19 березня 1994 р. №172":

1.    Товари сан. гігієни і особистого користування;

2.    Товари медичного призначення;

3.    Корсетні вироби;

4.    Панчішно-шкарпеткові вироби.